Usługi

obsługa serwisowa systemów sprzedaży

System sprzedaży to cała infrastruktura, na którą składa się wiele elementów: program do prowadzenia sprzedaży i gospodarki magazynowej, sprzęt komputerowy, rozwiązania sieciowe, drukarki fiskalne oraz takie urządzenia wspomagające handel jak wagi sklepowe (zwykłe i etykietujące), POSy, inwentaryzatory itd.

Proces wdrażania systemu przebiega w kilku etapach. Najpierw tworzymy projekt w oparciu o charakter działalności, wielkość placówki, istniejącą infrastrukturę informatyczną oraz budżet. Po zaakceptowaniu oferty cenowej projektu kompletujemy sprzęt,  instalujemy i konfigurujemy  go na miejscu.  Następnie przechodzimy do szkolenia z obsługi programu sprzedażowego, ewentualnie asystujemy podczas pierwszego otwarcia placówki handlowej. Zapewniamy również posprzedażową pomoc techniczną 

Projekt systemu sprzedaży

Akceptacja oferty cenowej

Instalacja i
konfiguracja

Szkolenie
z obsługi

Wsparcie techniczne