Strefa wiedzy
Zmiana Serwisu
Zmieniłeś lokalizację i masz utrudniony dojazd do swojego serwisu lub nie jesteś zadowolonym ze świadczonych przez niego usług? – Zgodnie z prawem możesz go zmienić! Wiąże się to jednak z koniecznością załatwienia pewnych formalności. Dowiedz się jak możesz zmienić serwis swojego urządzenia fiskalnego w trzech prostych krokach!
Serwisem kasy fiskalnej zostaje firma sprzedająca/fiskalizująca urządzenie. W momencie fiskalizacji kasy serwisant powinien dokonać stosownych wpisów o serwisie w Książce Kasy. W celu wykonania przeglądu lub naprawy kasy możesz skorzystać z usług wyłącznie podmiotu prowadzącego serwis twojego urządzenia.
Aby dokonać zmiany serwisu, wybierz i skontaktuj się z nowym serwisem posiadającym ważne uprawnienia serwisowe na dany model urządzenia.
Jesteśmy autoryzowanym serwisem wiodących producentów urządzeń fiskalnych na Polskim rynku: Posnet, Novitus, Elzab, Datecs i Emar.
Krok 1 - Wybierz Odpowiedni Wniosek
Od którego producenta posiadasz urządzenie fiskalne? Nazwę producenta znajdziesz na obudowie swojej kasy lub na stronie tytułowej Książki Serwisowej. Pobierz odpowiedni wniosek dla urządzeń producentów Elzab, Novitus i Emar:
lub skorzystaj z formularza elektronicznego w przypadku Posnet i Datecs:
Krok 2 - Wypełnij Formularz
Wszystkie informację dotyczące twojej kasy (numer fabryczny, unikatowy i ewidencyjny), datę fiskalizacji oraz dane dotychczasowego serwisu – znajdziesz w książce serwisowej.
Do pola z danymi serwisu przejmującego wprowadź:
Wolanet Sp. z o. o.
al. Rzeczypospolitej 12/U11
02-972 Warszawa
NIP: 951-239-12-09
Tel: 22 620 62 58
Krok 2 - Wyślij Wniosek
W przypadku formularza elektronicznego, po wpisaniu właściwych danych wystarczy zatwierdzenie kodem otrzymanym w formie bezpłatnego SMS. Potwierdzenie o dokonanym zgłoszeniu zmiany otrzyma również Serwis Zdający i Serwis Przejmujący w formie wiadomości e-mail.
W przypadku formularzy papierowych – wypełniony i podpisany wniosek wyślij na adres mailowy:
Nie musisz zgłaszać zmianę serwisu do Urzędu Skarbowego, ten obowiązek leży po stronie serwisu!