Oprogramowanie GoPos jest dostępne na system Windows i Android, dlatego można je używać zarówno na komputerach stacjonarnych jak i tabletach czy telefonach komórkowych. Wszelkie działania mogą być konfigurowane zdalnie, a baza danych znajduje się w chmurze. Systemem można zarządzać w prosty sposób poprzez panel na stronie www w każdym miejscu i czasie.
GoPOS jest dostępny w licencji rocznej oraz miesięcznej z możliwością korzystania z niego tylko sezonowo. Pakiet podstawowy (BASIC) od 79 zł/mies, rozszerzony (PRO) od 129 zł/mies.
System GoPos w wersji BASIC to idealne rozwiązanie dla food trucka, mniejszej kawiarni, restauracji lub klubu. Zawiera: nielimitowana ilość drukarek, Sprzedaż Windows lub Android, Sprzedaż mobilną, Dostęp do bazy w chmurze (przez WWW), Bezpłatne aktualizację, Raporty online, Sprzedaż offline, Obsługę stolików, Zniżki i napiwki, Faktury do paragonu, Integrację z terminalami eService oraz Rejestrację czasu pracy. Koszt każdego dodatkowego stanowiska sprzedaży wynosi 39.00 PLN netto.
System GoPos w wersji PRO dodatkowo zawiera: Zaawansowane/zdefiniowane raporty, Spersonalizowane grupy uprawnień, Zaawansowane zniżki, Dostępności według kalendarze promocji, Nielimitowaną ilość pracowników, Nielimitowaną ilość zdefiniowanych menu, Rezerwację na stolik oraz Spersonalizowane metody płatności. Koszt każdego dodatkowego stanowiska sprzedaży wynosi 69.00 PLN netto.